هم عمل، هم علم با هم یار داشت* | یادی از حسین خدیوجم، نویسنده، مترجم، محقق و غزالی پژوه معاصر مشهدی زمان پخش سریال «پدر قهوه» مهران مدیری مشخص شد+ عکس خنیاگر موسیقی مقامی خراسان شمالی روی دستان مردم بجنورد تشییع می‌شود بلاتکلیفی فیلم سینمایی «رکسانا» در اکران «شهسوار» در فرانسه روی پرده سینما رفت صوت | دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی با نام «همین مونده بود» + متن آهنگ اعلام آمادگی خانه مطبوعات برای اعزام تیم خبرنگاران مشهدی به جبهه مقاومت افزایش صدور مجوز نشر کتاب در خراسان رضوی درباره فیلم «امیلیا پرز» ژاک اودیار که از شانس‌های اسکار ۲۰۲۵ در بخش بین‌المللی است «زخم کاری ۴» چه زمانی پخش می‌شود؟ تولید فصل دوم «حکایت‌های کمال» کلید خورد حال «ایرج» پهلوان آواز ایران، خوب است برگزاری «شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» سینمای کودک، سینمایی بدون حامی | گفتگو با نمایندگان مشهدی در جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان «دوغ» به کتابفروشی‌ها رسید آموزش داستان‌نویسی | سگرمه‌های گرنیکا (بخش اول) جشنواره قصه‌های قرآنی گامی در احیای سنت قصه‌گویی در فرهنگ ایرانی است تکه‌ای از تاریخ خردورزی | گذری بر  موزه دانشگاه فردوسی مشهد یادبود‌های ادبی و فرهنگی آن
سرخط خبرها

جیلان در تهران | برگزاری مسترکلاس سینمایی با حضور کارگردان ترکیه‌ای برنده نخل طلای کن

  • کد خبر: ۲۹۴۵۴۸
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
جیلان در تهران | برگزاری مسترکلاس سینمایی با حضور کارگردان ترکیه‌ای  برنده نخل طلای کن
یک جلسه از مسترکلاس انتقال تجربه نوری بیلگه جیلان و سه سینماگر دیگر در حالی قرار است در تهران برگزار شود که برای آن بلیتی با قیمت ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ طبق اعلام روابط عمومی پروژه، اولین دوره مسترکلاس «شکوه سینما»، ۲۹ و ۳۰ مهر در هتل آزادی تهران برگزار می‌شود. این مسترکلاس ۲ روزه با حضور ۴ مدرس و به صورت حضوری خواهد بود.

در این دوره نوری بیلگه جیلان کارگردان سینمای ترکیه و برنده نخل طلای کن، پرویز شهبازی نویسنده و کارگردان ایرانی، سِلیم اِوجی کارگردان سینمای ترکیه و پارسا پیروزفر بازیگر سینمای ایران به عنوان مدرس حضور دارند.

برنامه این مسترکلاس ۲ روزه به شرح زیر است:

در روز اول سِلیم اِوجی سینمای مستقل ترکیه را معرفی می‌کند و درباره مختصات آن حرف خواهد زد. سپس پرویز شهبازی درباره فضاسازی در سینما سخن خواهد گفت. پس از آن فیلمی از سلیم اوجی پخش می‌شود.

در روز دوم پارسا پیروزفر تجربیات سینمایی خود را در قالب «ورود بازیگر به دنیای نقش» ارائه خواهد کرد. سپس نوری بیلگه جیلان درباره خاستگاه، ویژگی‌ها و مولفه‌های سینمای خود صحبت می‌کند و به پرسش‌ها نیز پاسخ می‌دهد.

پس از آن یادبودی برای عباس کیارستمی فیلمساز فقید ایرانی برگزار خواهد شد و نوری بیلگه جیلان، محمد ییلماز و چند سینماگر ایرانی در این مراسم صحبت خواهند کرد.

ماجرای بلیت ۱۵ میلیون تومانی برای یک جلسه از مسترکلاس انتقال تجربه نوری بیلگه جیلان و سه سینماگر دیگر در تهران

پایان بخش این رویداد پخش یکی از فیلم‌های نوری بیلگه جیلان خواهد بود.

این دوره را مستانه مهاجر برگزار می‌کند و به شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها گواهی حضور در مسترکلاس اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت، به سایت ایران تیک مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->